Klachten
Wet kwaliteit Klachten en Geschillen Zorg
Als solistisch werkende zorgverlener ben ik verplicht te beschikken over een klachtenregeling die voorziet in een effectieve en laagdrempelige opvang en afhandeling van klachten (artikel 13, lid 1 Wkkgz). Deze klachtenregeling is van toepassing op leden van SoloPartners die vallen onder de Wet kwaliteit klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Deze klachtenregeling voldoet aan de gestelde eisen in de Wkkgz en het Uitvoeringsbesluit Wkkgz.
Ben je het ergens niet mee eens?
Wat zit je dwars?
Heb je een klacht of gaat er iets naar jouw mening niet zoals je het hebt verwacht, neem contact met me op. Laten we eerst proberen er samen uit te komen. Je kunt mij mailen of een app sturen, dan maak ik graag tijd om het probleem te bespreken en te zien hoe we het met elkaar kunnen oplossen.
Lukt dat niet, dan kun je contact opnemen met “Geschillen in de Zorg” via klachten@cbkz.nl. De GidZ bekijkt of er ruimte is voor een gesprek. Mocht deze informele weg onvoldoende blijken, dan start er een formele procedure via de geschilleninstantie.
Aan het begin van onze samenwerking, verstrek ik mijn certificaat van SoloPartners.
Mijn lidnummer van SoloPartners is: 116496

